«

»

Фев 21

Семінар « Організаційно – управлінські умови розвитку креативного компоненту освітнього середовища»

28055689_897886803723247_1586372220418446259_n 27973505_897887023723225_6887405158045138321_n 28055896_897887117056549_5050503150816836625_n 28168093_897886987056562_4684950203628745969_n

Скадовська «Академія творчості» радо зустріла заступників директорів з освітньої роботи учасників семінару « Організаційно – управлінські умови розвитку креативного компоненту освітнього середовища».

Для педагогічного колективу головною метою стала демонстрація досвіду за напрямами: реалізація Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті», дослідно – експериментальної роботи «Організаційно – управлінські умови розвитку креативного компоненту освітнього середовища», презентація кращих складових художньо – естетичного циклу предметів у перших та п’ятих класах.
Із перших хвилин зустрічі учні школи — лідери самоврядування подарували гостям свої усмішки, відкриті серця і побажали частіше вірити в дива, адже чим частіше в них вірити, тим частіше вони траплятимуться.
Учасники семінару відвідали виставку робіт учнів, які навчаються в класах з поглибленим вивченням предметів з художньо-естетичного циклу. Великою честю для всього педагогічного колективу стала демонстрація складової освітнього процесу — розробленої моделі креативного уроку, яку продемонстрували вчителі, які атестуються.
Фрагмент креативного уроку з інформатики у 6 класі , передбачав спільну роботу гостей і дітей у хмарному середовищі, продуктом якого стало створення спільного проекту « Я люблю Україну».
Під час уроку математики в 9 класі « Квадратична функція » учні застосовували математичні знання на практиці для вирішення проблем сьогодення, за допомогою інтерактивних методів « Два – чотири – разом » розгадували кросенс та використовували QR — код.
На уроці хореографії учні 6 класу за темою « Культурні традиції, костюм та хореографічна лексика Гуцульського краю» конструювали складові Гуцульського танцю, за допомогою методів: «Розрив шаблону», « Тонкий та товстий», прийому « Намисто » та « Демонстрація професійного рівня.
Під час уроку інформатики у 7 класі продемонстрували роботу « Використання формул та функцій в електронних таблицях ». Учитель вдало поєднав блоки креативної моделі уроку, мотивацію, змістовну частину, інтелектуальну розминку. Учні вправно розгадували тести в режимі хмарного середовища, вирішували логічні задачі за допомогою мультимедійної дошки. Справжньою несподіванкою став креативний метод « Здивування» коли присутні вчителі знайшли зашифровані коди уроку та таємні подарунки після здійснення логічних операцій виконаних учнями.
На уроці фізичної культури з теми « Волейбол» присутні мали змогу перейняти досвід з організації загально – розвиваючих вправ під музичний супровід з елементами хореографії.
Справжньою насолодою для кожного гостя стала його безпосередня участь у тренінговій вправі « Маска» під керівництвом психолога школи Кучеренко В. Р.
Шлях до успіху – це шлях до постійних відкриттів. Саме ці відкриття зроблені кожним педагогом в рамках експерименту «Організаційно – управлінські умови розвитку креативного компоненту освітнього середовища», науковим консультантом якого є доктор філософських наук, доцент — Назаренко Людмила Миколаївна.
Педагогічний колектив, вдячний за підтримку розвитку закладу батьківській громадськості, головному спеціалісту відділу освіти Скадовської районної державної адміністрації Петровій С.А., завідуючій комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» Білоус Н.Є. І звісно всім тим, хто сьогодні розуміє, що головне наше майбутнє — це діти. Від рівня їхньої навченості, креативних ідей кожної особистості залежить розвиток суспільства.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Вы можете использовать эти теги HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>